Inlägg: 3014717
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Jag ser verkligen inte framemot nästa säsong så länge vi inte har en målvakt som kan rädda skott. Att man väljer att förlänga många i nuvarande trupp är lika med galenskap enligt min åsikt. Alcén är en mästare på att skriva långa kontrakt. Jag hoppas också att Bäckis går i pension, han är en legend men han är slut som artist. Axel Andersson kan väl åka overthere...
+ 3
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Växjö sveper nästan Brynäs och vetetusan om de inte klarar sig undan blåmärken också. Så bra blev denna fysiska backsida i slutspelet. Bygg om, bygg rätt.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Chanzone: inte försent att råka åka in i domaraset än, helvete va förbannad man är
+ 3