Inlägg: 3014724
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy:
Dags att coacherna lämnar nu!
Totalt haveri hela säsongen!
INGENTING har förbättrats under säsongen. INGENTING
Dags att coacherna lämnar nu!
Totalt haveri hela säsongen!
INGENTING har förbättrats under säsongen. INGENTING
+ 3
Sv: A proposito de nada
Tack och godnatt. Det kunde vara värre.
Men för helvete, fyfan vad man underpresterar.
Men för helvete, fyfan vad man underpresterar.