Inlägg: 3014746
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tack för den här säsongen kära vänner, mycket depp men också en hel del glatt.
Inte avslutet vi alla hade önskat (och till viss del väntat) oss, men längre fram i tiden lär den här säsongen ses om okej i det stora hela.
Jag ser fram emot silly season nu, blir intressant att diskutera rykten, nyförvärv och annat gott.Dessutom huruvida Alcéns kommande värvningar är hjärndöda eller inte. Eller att vi alla kommer glädjas tillsammans av en riktig PANG-värvning.
Skriv inte för mycket i affekt nu hörni, varken mot organisation, spelare eller forumets medlemmar. Vi alla vill ändå det samma, att Brynäs ska vara på topp. Framåt mot nästa säsong.
Brynäs Allez!!
Inte avslutet vi alla hade önskat (och till viss del väntat) oss, men längre fram i tiden lär den här säsongen ses om okej i det stora hela.
Jag ser fram emot silly season nu, blir intressant att diskutera rykten, nyförvärv och annat gott.Dessutom huruvida Alcéns kommande värvningar är hjärndöda eller inte. Eller att vi alla kommer glädjas tillsammans av en riktig PANG-värvning.
Skriv inte för mycket i affekt nu hörni, varken mot organisation, spelare eller forumets medlemmar. Vi alla vill ändå det samma, att Brynäs ska vara på topp. Framåt mot nästa säsong.
Brynäs Allez!!
+ 14