Inlägg: 3014816
Sv: A proposito de nada
Lemp: Att man bommade Lucas Carlsson kan visa sig bli ett otroligt fiasko om varken Boqvist eller Söderström återvänder…
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Det mest sannolika verkar vara att ingen av dom kommer. Aftonbladet verkar ha uppgifter på att Witkowski kanske ska vara kvar också = återigen kommer det saknas spelskicklighet.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Tycker att det är bara att gratta Växjö som spelade smart i kombination med ett fantastiskt målvaktsspel. Nu kan man släppa hockey ett tag, umgås med familjen, kolla på fotboll, se på någon bra film/serie, njuta av solen mm.