Inlägg: 3014830
Sv: A proposito de nada
Föreslår att samtliga mailar Håkan Svedman och ställer krav. Det här kan fan inte fortgå.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Släpp alla med utgående kontrakt, även ledare. Sen hoppas jag Bäckis lägger av. Grymt cool värvning på pappret, men tyvärr så hinner han inte längre med på denna nivå.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Game misconduct: Tur vi har Svedman ändå som håller ordning på finanserna. Hur skulle det sett ut men en slarver på den posten, det vågar jag inte ens tänka på.
+ 4