Inlägg: 3014854
Sv: A proposito de nada
Trollcarl: och så får vi inte glömma att damerna iaf visste att det är mål och inte fin statistik som räknades!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vilken bortkastad jävla skitsäsong.
Jag har verkligen noll tolerans mot folk som är dåliga på sitt jobb. Alcén kapar laget vid knäna innan säsongen ens börjat genom att inte bygga färdigt. Sedan visar de N-O-L-L vilja att förbättra special teams. De rullar på allvar samma piss hela säsongen. Bara det är anledning nog att bannlysa de ansvariga på ombestämd tid.
Usch.
Jag har verkligen noll tolerans mot folk som är dåliga på sitt jobb. Alcén kapar laget vid knäna innan säsongen ens börjat genom att inte bygga färdigt. Sedan visar de N-O-L-L vilja att förbättra special teams. De rullar på allvar samma piss hela säsongen. Bara det är anledning nog att bannlysa de ansvariga på ombestämd tid.
Usch.
+ 4