Inlägg: 3014878
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Skiter jag i. Ta in en förstemålvakt ändå - lös det bara. Skillnad mellan mittenlag och topplag.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Klipp helt med Källgren, Kempny, Witkowski, Kopacka, Scott, Vesel och Bäckis. Där har vi chansen att föryngra rejält i våran pensionärsgrupp som snart ser ut att behöva checka in på äldreboendet. Orkar verkligen Silfver, Larry, Lindblom, Rödda dra laget en säsong till? Och Bäckis tack för allt men gå i pension behöver ju förfan rullator därute som det ser ut nu.
+ 2