Inlägg: 3014885
Sv: A proposito de nada
lapad: det kan väl ändå inte stämma? Ska man göra en nödlösning helt utan tidspress?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Jag hoppad att dom har fel för då blir jag ganska besviken...
Sv: A proposito de nada
Fuck, läste att Anton Hansson har två år till på kontraktet. Då blir det två år till med underpresterande analyser och målvaktsträning