Inlägg: 3014899
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Man vet att det kommer se ut precis likadan nästa säsong. Gälla väljer Källgren i den avgörande kvarten mot Luleå ihop om att stjärnorna står rätt även att det inte funkat trehundrafyrtioelva gånger tidigare
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Så Brynäs faller alltså, när det gäller som mest, på en 6-man och ett shorthanded i PP. Det är de matchvinnande målen. Det är så skämmigt. Blir det mer "Brynäs" än så?
+ 2