Inlägg: 3014977
Sv: A proposito de nada
Peja: Japp, hoppas Alcén träffar bättre denna silly och kollar på rätt hylla. Dvs inte den hyllan där spelare har feta CV:n men är på väg mot pensionen.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Haha underhållande hur alla vill riva hela organisationen för att vi åker ut i kvartsfinal och slutar top 6. Man må vara besviken så här direkt efter. Men blir så jävla tramsigt. Folks ödmjukhet är skrattretande.
+ 13
Sv: A proposito de nada
magr: Jag tror inte heller att man ska stirra sig blind på meriter. På pappret var Kempny en bättre värvning av D’Astous året innan, och Vrana en toppforward i ligan.
+ 11