Inlägg: 3015014
Sv: A proposito de nada
magr: Hans medverkan visade sig göra varken från eller till. Faktiskt och tyvärr...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Nu kommer jag med en avvikande åsikt men:
Tycker det är väldigt obefogad kritik mot Bäckis här. Visst han blir inte yngre men att efter att ha varit borta från hockeyn två år gå in och producera över 30 poäng på större rink i en tempostark liga tycker ändå jag vittnar om att han inte är slut. Jag tror, tvärtemot dom flesta, att han kan göra en betydligt starkare andra säsong med rätt träning och anpassning till stor rink.
Tycker det är väldigt obefogad kritik mot Bäckis här. Visst han blir inte yngre men att efter att ha varit borta från hockeyn två år gå in och producera över 30 poäng på större rink i en tempostark liga tycker ändå jag vittnar om att han inte är slut. Jag tror, tvärtemot dom flesta, att han kan göra en betydligt starkare andra säsong med rätt träning och anpassning till stor rink.
+ 17