Inlägg: 3015047
Sv: A proposito de nada
Beklagar förlusten. Hoppades verkligen att ni skulle lyckas sänka Växjö. Fattar inte varför i helvete domarna tog en tripping utvisning där i slutet när han bara blockade skott... jävla antiklimax.
+ 13
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
aqqas:
De såg det nog som någon form av clipping, men du har rätt det borde inte varit utvisning.
De såg det nog som någon form av clipping, men du har rätt det borde inte varit utvisning.
Sv: A proposito de nada
aqqas: Brynäs fick en rad felaktiga utvisningar efter Hellqvists domarutspel efter match 3. I match 4 inledde starkt, fick inte utdelning men fick helt plötsligt en felaktig utvisning ur ingenting och Växjö gjorde 1-0 i efterföljande powerplay. Brynäs urusla boxplay och målvaktsspel gör tyvärr att konsekvenserna blir stora när man åker på utvisningar.
+ 14