Inlägg: 3015079
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Härligt! Nu blev jag glad igen! Vilken dundersäsong vi gjorde plötsligt!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Det är såklart lättare att smälta förluster och mediokra säsonger om man är likgiltig och måttligt investerad i hockeyn och Brynäs.
Ungefär som en annan känner för landslaget i fotboll.
Ungefär som en annan känner för landslaget i fotboll.
+ 4