Inlägg: 3022993
Sv: A proposito de nada
#33: Wiå är en forward i Södertälje. 27 år, bra på skridskorna, spelar ganska fysiskt och duktig i boxplay. Verkar gå till Liiga precis som så många andra spelare som befinner sig i gränslandet mellan Hockeyallsvenskan och SHL. Hade nog haft större chans att gå till SHL om han hade varit några år yngre, han har gnuggat på många år i HA, även i mindre klubbar. Gissar att det inte handlar om en av de större klubbarna i Liiga.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Vi lånade in honom några matcher i år och han gjorde inte bort sig. Det var inte så att man blev superimponerad heller men jag tror han håller i SHL i en fjärdekedja.
+ 1