Inlägg: 3023062
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Hoppas innerligt bara att det är han själv som fått ta beslutet. Hade gärna sett honom i en skräddarsydd roll ett år till för att kanske kanske ändå ta det där guldet. Hade varit det perfekta slutet ❤️
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Nedsläpp Brynäs pratar alltså om Johan Larsson som potentiell tredjecenter och att Bäckis skulle gå före. Övergår mitt förstånd.
+ 10