Inlägg: 3023105
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Olausson är en 4 år äldre variant av Lucas Pettersson på pappret. Hade varit bättre med en rightare men rätt profil i övrigt.
+ 10
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Håller med dig här, förväntar mig lite mer håll käften-värvningar än såhär på de få forwardsplatserna som finns kvar.
Vill också att man plockar en fysisk forward som kan väcka lite känslor i slutspel som retar gallfeber på motståndare, vi är alldeles för snälla som det ser ut nu.
Vill också att man plockar en fysisk forward som kan väcka lite känslor i slutspel som retar gallfeber på motståndare, vi är alldeles för snälla som det ser ut nu.
+ 1
Ytterligare en leftare... känns inte helt rätt.
Bättre att plocka in högerskyttar. Som verkligen var brist denna säsong (Vesel i PP)...
Men det är klart, om dom bryter med Jägarn så är det bra med Olausson...!!