Inlägg: 3023111
Sv: A proposito de nada
Tycker Olausson känns väldigt vettigt. Föryngring och en spelare som kan bli kvar i ett gäng år kanske.
+ 10
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Olausson känns som en Jack-kopia.
Använder inte fysiken och spelar mycket på utsidan.
Minns hur man störde sig på det under JVM med.
Använder inte fysiken och spelar mycket på utsidan.
Minns hur man störde sig på det under JVM med.
+ 3