Inlägg: 3023119
Sv: A proposito de nada
Samsung: Nu är ju inte storväxta forwards som går direkt på mål Brynäs grej. De värvar inte den typen av spelare och verkar inte gjort läxan inför nästa år heller. JA kanske borde titta på slutspelet....
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: ” verkar inte gjort läxan inför nästa år heller”
Vilka spelare har JA värvat nu då? Är Kelleher på väg in som du tänker på?
Vilka spelare har JA värvat nu då? Är Kelleher på väg in som du tänker på?
+ 4