Inlägg: 3023156
Sv: A proposito de nada
Game misconduct: måste säga: det är tur vi inte möter SAIK idag, vilket tempo…
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
In med en Granström typ som är bra i boxplay , hur svårt ska det vara.
Som går rätt på mål utan att bry sej om snurre snurr i zonen hos motståndarna.
Stark och energisk spelare
Som går rätt på mål utan att bry sej om snurre snurr i zonen hos motståndarna.
Stark och energisk spelare
+ 3