Inlägg: 3023243
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: hade du klagat på tränarna/Alcen om Brynäs hade värvat han och det hade blivit en flopp? Eller hade du vart självkritisk? Bara undrar.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang:
Spelar ingen roll vilket nummer man har på ryggen och om det är min/mina favorit spelare. Presterar man inte det man ska får man höra det. Den pressen ska man klara av som shl spelare. Däremot när det går så långt som hot då sätter jag ner foten.
Sånt är aldrig acceptabelt. Däremot är det många som är förtjänta av kritik. Tex Djoos, Scott, Fjällby, Kempny, Kopacka och Källgren för att nämna några exempel från säsongen som var. Det ska man klara av på shl nivå. Annars har dom valt fel yrke.
Spelar ingen roll vilket nummer man har på ryggen och om det är min/mina favorit spelare. Presterar man inte det man ska får man höra det. Den pressen ska man klara av som shl spelare. Däremot när det går så långt som hot då sätter jag ner foten.
Sånt är aldrig acceptabelt. Däremot är det många som är förtjänta av kritik. Tex Djoos, Scott, Fjällby, Kempny, Kopacka och Källgren för att nämna några exempel från säsongen som var. Det ska man klara av på shl nivå. Annars har dom valt fel yrke.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Farsang: Knutby utslaget. Fy fan vad skönt.
SAIK visar klass, spelar på klockan hela tredje, ehärskar även det spelet.
SAIK visar klass, spelar på klockan hela tredje, ehärskar även det spelet.
+ 10