Inlägg: 3023250
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Wesley: Blev ju så eftersom man ville ha kvar Scott och Vesel i laget. Handlade nog mer om det än någon slags allmän filosofi att man ville ha gamla rävar i fjärdelinan. Om man hade haft många yngre spelare högre upp kanske det inte hade varit fel tänkt, men med så många äldre högre upp i hierarkin behövs ju inte en jätterutinerad fjärdekedja.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Wesley:
En spelare jag flaggat för tidigt på säsongen nu när Modo missade är Elton Hermansson. Han tycker jag iaf känns sexigare än Gästrin.
Extremt lovande talang.
En spelare jag flaggat för tidigt på säsongen nu när Modo missade är Elton Hermansson. Han tycker jag iaf känns sexigare än Gästrin.
Extremt lovande talang.
+ 1
Exakt så. Min filosofi är att ha hungriga spelare i fjärdelinan som verkligen vill tävla och ta sig uppåt i formationerna. Nu har Brynäs satt spelare på nedgång i fjärde istället.