Inlägg: 3023335
Sv: A proposito de nada
mk: Skellefteå har bytt ut sin kärna under åren. Det är inte länge Jimmie Ericsson, Möller m.fl. som utgör kärnan. De har lyckats få in nya kärnspelare också under åren, trots att de i grund och botten har ett dåligt geografiskt läge och inte ligans största spelarbudget. Söderström och Mann kommer exempelvis bli kvar länge, kan man anta, och det var långt ifrån givet att typ bröderna Johnson skulle hamna där. De har verkligen rekryterat skickligt, det är en enorm skillnad mot Brynäs de senaste 10-15 åren.
+ 9