Inlägg: 3023514
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Sannolikheten är stor att det blir DIF
Koblar kanske skulle göra rätt i att stanna 1 år i AS och bli en " stjärna " för i FBK lär han inte få spela mycket men kanske i Örebro att han får en hyfsad framträdande roll, dessa 2 klubbar snackas det om i SHL
Killen är bra men tror inte han skriver på FBK för där får han får begränsat med speltid
Man hoppas han stannar i LIF
Ryktas ju om Brynäs för Lundqvist samt Lakers
Sannolikheten är stor att det blir DIF
Koblar kanske skulle göra rätt i att stanna 1 år i AS och bli en " stjärna " för i FBK lär han inte få spela mycket men kanske i Örebro att han får en hyfsad framträdande roll, dessa 2 klubbar snackas det om i SHL
Killen är bra men tror inte han skriver på FBK för där får han får begränsat med speltid
Man hoppas han stannar i LIF
Ryktas ju om Brynäs för Lundqvist samt Lakers
Sv: A proposito de nada
Peja:
Min killgissning:
Lang > Örebro
Koblar > Skellefteå
Lundqvist > Löven
Lundqvist gör en kontroversiell flytt
Min killgissning:
Lang > Örebro
Koblar > Skellefteå
Lundqvist > Löven
Lundqvist gör en kontroversiell flytt
Undrar vart Lang, Lundqvist och Koblar hamnar…