Inlägg: 3023626
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Eller hur, De Haans reaktion var ju som att han tuppade av för en kort stund. Som att han blev knockad. Han borde självklart fått kliva ut i omklädningsrummet.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Han borde inte spela en sekund till. I USA har de oberoende läkarteam som kollar situationer och sen undersöker spelare. De tar besluten
+ 3