Inlägg: 3023725
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Berge: Men den tar oss ingen vart. Järnkrok vore så klart ett grymt nyförvärv men vi har väldigt många äldre spelare som tappar ytterligare. Energilöst.
Så här vore bättre:
XX - Järnkrok - Bellows
Silfverberg - Larsson - Rödin
Lindblom - Xx - Trivigno
AJF - Ölund - Olausson/Koblar
Tror inte Bäckis fortsätter och ifall han gör det hoppas jag det blir en Omark variant. Kanske LP kan gå in som center om vi får låna honom.
Så här vore bättre:
XX - Järnkrok - Bellows
Silfverberg - Larsson - Rödin
Lindblom - Xx - Trivigno
AJF - Ölund - Olausson/Koblar
Tror inte Bäckis fortsätter och ifall han gör det hoppas jag det blir en Omark variant. Kanske LP kan gå in som center om vi får låna honom.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Berge: Det är ingen dålig uppsättning, men det är inte rätt mix av spelartyper och en obefintlig konkurrens såvida inte Hillström blir drastiskt bättre på kort tid, men han rehabar väl en skada nu.
Skulle betyda Scott, Kopacka, Pettersson mot Järnkrok, Olausson och Hillström.
Skulle betyda Scott, Kopacka, Pettersson mot Järnkrok, Olausson och Hillström.
+ 3
Så om vi utgår från det så kommer det se ut såhär:
Silfverberg - Järnkrok - Bellows
Rödin - Larsson - Olausson
Trivigno - Bäckström - Lindblom
Fjällby - Vesel - Ölund
Ändå en bra forwardsuppsättning