Inlägg: 3024051
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: ” Här är iaf mitt önskelag till nästa säsong:”
Med betoning på önskelag då va? Sett att du haft med Caggiula i flera av dina 7011 uppställningar. Killen har ju kontrakt nästa säsong i NL och det finns absolut noll rykten att det ska brytas.
Att ha med en sån spelare i ett ”önskelag” till nästa säsong är ju nästan på samma nivå som om jag började rabbla spelare som McDavid och Draisaitl… Det måste väl ändå finnas någon rimlighet eller?..
Sen Nylander, han lär inte spela i Sverige nästa säsong. Någon jäkla skröna att han ska vara aktuell. Han har tillräckligt bra leverans där borta för att få nytt kontrakt. Det där om att flytta hem var något som han 100% bara tutade i rättegången med bostadrättsföreningen…
Med betoning på önskelag då va? Sett att du haft med Caggiula i flera av dina 7011 uppställningar. Killen har ju kontrakt nästa säsong i NL och det finns absolut noll rykten att det ska brytas.
Att ha med en sån spelare i ett ”önskelag” till nästa säsong är ju nästan på samma nivå som om jag började rabbla spelare som McDavid och Draisaitl… Det måste väl ändå finnas någon rimlighet eller?..
Sen Nylander, han lär inte spela i Sverige nästa säsong. Någon jäkla skröna att han ska vara aktuell. Han har tillräckligt bra leverans där borta för att få nytt kontrakt. Det där om att flytta hem var något som han 100% bara tutade i rättegången med bostadrättsföreningen…
+ 5
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: tar dig på orden med önskelag där.
Det lär ju bli två backar in. Men visst ser det trevligt ut
Det lär ju bli två backar in. Men visst ser det trevligt ut
+ 4
Chrona - NY
Söderström - Häman Aktell
Kinnvall - Bertilsson
Andersson - Hägg
Norlinder - Lundqvist
Silfverberg - Järnkrok - Bellows
Nylander - Bäckström - Rödin
Trivigno - Larsson - Caggiula
Lindblom - Ölund - Olausson
Ja, som ni ser har jag inte med Källgren, Djoos eller Fjällby. Tycker ingen av dessa håller om Brynäs ska ta kliv.
Detta lag skulle kunna vara med och utmana och kunna ta nästa steg. Topp 4, absolut rimligt.
Slänger även in PP och BP spelare.
PP:
Söderström - Point
Järnkrok - Vänster
Bellows - Höger
Silfverberg - Bumper
Caggiula - Runt mål
-
Kinnvall - Point
Nylander - Vänster
Bäckström - Höger
Olausson - Bumper
Rödin - Runt mål
BP:
Häman Aktell-Hägg/Larsson-Trivigno
Bertilsson-Lundqvist/Ölund-Lindblom
Extra forwards par i BP:Caggiula-Rödin
Låt Larsson och Lindblom foka på 5mot5 och BP.
Låt Silver och Calle foka på 5mo5 och PP.