Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 3025809
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Los är ju iaf Hälsingland. ❤️Får du soppatorsk där och behöver knacka på hos någon... Finns risken att du går samma öde tillmötes som gänget i Wrong Turn filmerna. 😬😬🫣🫣
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Samsung: Haha Los är ju fint 💪 min morfar är från Hamra inte långt därifrån varit där mycket