Inlägg: 3029918
Sv: A proposito de nada
Tom Topp: Det är väl snarare rimligare med en mindre roll om kroppen protesterar, aningen svårt att ha en framträdande roll med mycket speltid om kroppen kärvar.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Tror det viktiga för Bäckis är att ha en nyckelroll i powerplay. Han behöver nog inte matchas stenhårt i övriga spelformer för att vara nöjd.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Lemp: Jo han verkar vara en ödmjuk kille, så känslan är att han spelar så länge som han känner att han bidrar!
+ 1