Inlägg: 3029954
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: vore klockrent! Den versen är ibland perfekt för en viss situation. Minns när man jobbade på ett själadödande och ryggknäckande lager en gång i tiden - som på en fredagseftermiddag kunde gå ut med obligatorisk övertid 2h. Då spelades den dängan kan jag lova haha
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13:
Jag såg Di Leva på Peace And Love i Borlänge tror det var 2010
Jag är väl inget stort fan precis men helvete vad karln kan attrahera till sig publik när han uppträder
Miraklet är min favoritlåt med honom
Jag såg Di Leva på Peace And Love i Borlänge tror det var 2010
Jag är väl inget stort fan precis men helvete vad karln kan attrahera till sig publik när han uppträder
Miraklet är min favoritlåt med honom
+ 2
Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Också perfekt när mål videogranskas för eventuell spelare i målgården. Där vet man aldrig vad och vem man ska tro på när det gäller bedömingar.
+ 6