Inlägg: 3030172
Sv: A proposito de nada
mk: I ett ganska slätstruket lag behövs karaktärer. Tycker det märktes i slutspelet. Extremt lite känslor bland gubbarna. Vill ha in en eller två retstickor formfel typen av matcher. Betyder ju inte att man behöver vara ett as vid sidan av planen
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Man saknar Granström som vi hade i slutspel eller i final mot Hv71 !! En sådan behövs som aldrig viker sig för nått , matchen hade inte börjat han var redan igång i gång tunnel =) 😀
+ 6
Sv: A proposito de nada
KaptenB : Ryktesvägar: Har man inga problem så får man problem. Det är väl det in en grupp som man vill undvika.