Inlägg: 3030695
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Är det så här du fiskar upp dina rykten också? Läser mellan raderna?
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Som jag sagt så är jag vän med en kille som är stor sponsor (Intersport) som gett mig namnen jag delat med mig. Denne personen har kontinuerlig kontakt med Lurken pga matchtröjor och etc och jag kan inte rå för att denna sponsor person har haft fel rätt många gånger.
+ 2