Inlägg: 3030737
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Även om det fortfarande är väldigt tidigt går det att se en möjlig tendens till att Brynäs har svårt att vinna dragkamper om etablerade svenska spelare i bra ålder.
.
Chrona sticker ut som ett undantag, men där ska man också ha med sig att konkurrenssituationen sannolikt var annorlunda. Många SHL-klubbar hade redan sina målvaktspar mer eller mindre klara, vilket begränsat valmöjligheterna.
Känslan är att det blir icke-svenskt på den spets som ska inkomma.
.
Chrona sticker ut som ett undantag, men där ska man också ha med sig att konkurrenssituationen sannolikt var annorlunda. Många SHL-klubbar hade redan sina målvaktspar mer eller mindre klara, vilket begränsat valmöjligheterna.
Känslan är att det blir icke-svenskt på den spets som ska inkomma.
+ 3
- Nu får du stilla dig Gosse! Är det verkligen så klokt att börja husera här igen? Du går ständigt i polemik med folk och verkar extremt känslostyrd…
Jag påpekade att du förmodligen länkade till ett kortare utdrag ur en intervju som inte riktigt tangerade ämnet ni diskuterade. Det var för din skull så du skulle kunna korrigera och lägga upp rätt klipp. Men du tar även detta som någon form av angrepp och intar en aggressiv försvarsställning…
Bespara mig snälla…