Inlägg: 3030744
Sv: A proposito de nada
Lemp: Det inkommer nytt dagligen runtom, t o m söndagar som idag men nollnollnollnollnoll hos Brynäs, som Peps P skulle uttrycka det. Känslan förtydligas om att vi nog får bespetsa oss på en riktigt besvärlig säsong 26/27...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ellis: dast är inte det mesta som försvunnit till andra SHL -klubbar mest varit skräp och kvart-i-tre-raggs-kvalite? Jag menar, utslängd från Ahl med halvsunkigt poängsnitt vid 23 skriker väl inte nästa skyttekung