Inlägg: 3030796
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: "Det behöver man öht inte ha varit för att enkelt konstatera att Bäckis var matchotränad efter att ha varit borta från aktivt spel i NHL i 2 år pga skada."
Du försvarade även flera andra spelare tidigare. Minns snacket om Lindbäck, Djoss, mm som behövde lite längre period att komma in i storrink. Alla vet om hur det gick för Lindbäck. Djoss kan man ge ytterligare en chans men jag är tveksam (hoppas att jag fel där). Ibland kan även du Huge ha fel, inse det.
Ha en fortsatt trevlig kväll
Du försvarade även flera andra spelare tidigare. Minns snacket om Lindbäck, Djoss, mm som behövde lite längre period att komma in i storrink. Alla vet om hur det gick för Lindbäck. Djoss kan man ge ytterligare en chans men jag är tveksam (hoppas att jag fel där). Ibland kan även du Huge ha fel, inse det.
Ha en fortsatt trevlig kväll
+ 2
Det behöver man öht inte ha varit för att enkelt konstatera att Bäckis var matchotränad efter att ha varit borta från aktivt spel i NHL i 2 år pga skada.
Att han möjligtvis var hyggligt tränad rent fysiskt kan nog till viss del stämma, men sammantaget var han knappast den gamla storstjärnan som klev in i laget och rubbade lagsammanhållningen.
Övriga spelare var nog betydligt mer klarsynta där och fattade att han inte skulle bli nån frälsare där man själva bara kunde luta sig tillbaka och inte göra så mkt på isen...