Inlägg: 3031104
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jonjo: Ja, toppklubbarna gör klart med spelare till säsongen efter vid jul. Brynäs gjorde klart med sin nyckelback (Witkowski) i mitten av november, alltså nästan ett år efter. Tack för kaffet.
Om man ändå bommar alla vettiga svenska spelare kan man lika gärna invänta free agencyn från Nordamerika. Finns dock fortfarande en del bra utländska spelare från andra europeiska ligor.
Om man ändå bommar alla vettiga svenska spelare kan man lika gärna invänta free agencyn från Nordamerika. Finns dock fortfarande en del bra utländska spelare från andra europeiska ligor.
+ 3
Precis som nån annan uttryckte det här så tror jag också det hade funnits ett stort signalvärde om vi hade kunnat presentera iaf ett riktigt tungt namn tidigt. Jag tror det kunde underlätta fortsättningen av sillen väldigt mycket om man visar att Brynäs är offensiva och en klubb som siktar på att vara ett topplag kommande säsong.