Inlägg: 3031408
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: hade det inte varit rimligare om Nicky D hade anställts som spelarutvecklare/ass sportchef istället för ass-tränare?
Assisterande sportchef har väl typ alla utom vi? Alcén ser för lite matcher och förlitar sig på omdömen om spelare, det har han ju själv sagt. Vill ha in någon som ser matcher hela dagarna och letar spelare genom video och avancerad statistik.
Assisterande sportchef har väl typ alla utom vi? Alcén ser för lite matcher och förlitar sig på omdömen om spelare, det har han ju själv sagt. Vill ha in någon som ser matcher hela dagarna och letar spelare genom video och avancerad statistik.
+ 7