Inlägg: 3031505
Sv: A proposito de nada
honken21: Jag tänker att det snarare handlar om att utöka spetsen för att vara mer konkurrenskraftiga och kunna utmana snarare än att man ifrågasätter Rödin. Det är uppenbart vad han bidrar med.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Frölunda verkar tappa Normann till New York Rangers. Blir spännande att se hur många dagar/timmar det tar innan de hittar en ersättare som är bättre än samtliga Brynäsmålvakter post-Ersson. Det tog väl nästan en vecka för Skellefteå förra sommaren.
+ 10