Inlägg: 3035272
Sv: A proposito de nada
Huge: Det går utmärkt att bara hockeyintresserad uta att följa Hockey-VM. Speciellt om det är SHL man är intresserad av.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Jag är starkt intresserad av hockey när det gäller Brynäs, Strömsbro, Hofors eller Tre Kronor i OS/J20. Övrig hockey är inom min intressesfär men engagerar mig inte tillräckligt för att betala för det.
+ 3