Inlägg: 3035321
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Det här med mörkt läge på skärmen.
"Alla" säger att det är så bra. Men jag kan inte vänja mig vid det..
Jag ser ju inte vad det står..
Får anstränga mig mycket mer.
Men det är jag😵💫😵💫
"Alla" säger att det är så bra. Men jag kan inte vänja mig vid det..
Jag ser ju inte vad det står..
Får anstränga mig mycket mer.
Men det är jag😵💫😵💫
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: ja man ångrar varje gång man går in här och tittar nu för tiden. Allting är bara fel och allt kommer att gå åt helvete.
+ 2