Inlägg: 3035346
Sv: A proposito de nada
Joppe: Bra säsong i en serie vi aldrig skulle hamnat i med rätt jobb. En succé säsong som aldrig hänt förut . Förra säsongen var bra i 13-14 matcher på våren avslutades med vad var det 9 förluster . Sen avklädda i kvarten . Bygget för nästa säsong ser inte väldigt lovande ut för å säga det försiktigt .
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Kamikazi-sågning 1/6 av lagbygget. :-)
Jag väntar med bedömningen innan jag ser vilket lag vi har om en månad. Sen kanske jag hänger på och sågar - eller inte. Jag vet ju inte alls ännu vart lagbygget landar.
Jag väntar med bedömningen innan jag ser vilket lag vi har om en månad. Sen kanske jag hänger på och sågar - eller inte. Jag vet ju inte alls ännu vart lagbygget landar.
+ 3