Inlägg: 3035369
Sv: A proposito de nada
mk: Ingen sitter med mörkt läge under dagen, men när huset sover och man vill läsa om Brynäs är det trevligt med ett dark mode.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Själv har jag alltid mörkt läge överallt oavsett tid på dygnet :)
+ 4
Sv: A proposito de nada
{Brynäsgub🥴🐱be}: Ok, då fattar jag🥴
Men då föredrar jag nog blåljusfilter ändå.
Men gött du förklarade för mig, menar det 😀
Men då föredrar jag nog blåljusfilter ändå.
Men gött du förklarade för mig, menar det 😀
+ 1