Inlägg: 3035377
Sv: A proposito de nada
mk: Då var det färdigt med ”Sanny och Svensson” som ges ut av Expressen…
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: Heino och Sanny verkar ha bytt rakt av.
Blir väl Heino & Svensson nu.
Tycker Heino är bra på att nörda in sig i detaljer.
(kunde bli bra)
Blir väl Heino & Svensson nu.
Tycker Heino är bra på att nörda in sig i detaljer.
(kunde bli bra)
+ 5