Inlägg: 3035396
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Är du lika negativ i övriga livet? Eller är det bara i detta forumet??
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Ser det inte som negativt . När Alcén lagt ribban på vad vi ska förvänta oss och han inte infriar det. Som förra säsongen . Då är förväntningarna väldigt lågt ställda . Så ser mig mer som realist .Med inga förhoppningar på att ( sportchefen) lyckas överraska oss med förstärkning från översta hyllan . Påminner om politiker som lovar högt men levererar lågt .
+ 3