Inlägg: 3035453
Sv: A proposito de nada
13 aug spelar Brynäs första matchen i sca cup mot modo . Kan man logga ut fram till 12 aug ? Alcén har väl semester å marknaden är tom å översta hyllan bortplockad.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Vadå 13 aug??
Har jag missat nåt? Serien drar ju igång redan på lördag, det tror man ju iaf när man läser dina frekvent återkommande gnällinlägg, så den där matchen i SCA-cupen måste ju redan ha spelats...
Har jag missat nåt? Serien drar ju igång redan på lördag, det tror man ju iaf när man läser dina frekvent återkommande gnällinlägg, så den där matchen i SCA-cupen måste ju redan ha spelats...
+ 1