Inlägg: 3035458
Sv: A proposito de nada
Peja: Norrlands guld diskvatten? Vad är det jag hör? Nej tacka vet jag havskyld Pripps vid nån brygga, sommarklänningar i omlopp och en silltallrik i prognos
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Gillar verkligen inte Norrlands Guld men förstår att det är en smaksak. Som sagt, i mitt tycke är det i princip diskvatten.
+ 2