Inlägg: 3035525
Sv: A proposito de nada
Kan det vara en nackdel i jakten på spelare från översta hyllan att vi har ett gäng spelare som är väldigt tongivande ledare? Hur bra du än är på förhand så hamnar du kanske en bit ner i hirarkin?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Grin-Olle: Är det enklare för sämre lag att attrahera spelare än för bra lag att attrahera spelare?
Går spelare hellre till ett bottenlag än till ett topplag?
Går spelare hellre till ett bottenlag än till ett topplag?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Grin-Olle: "Kan det vara en nackdel i jakten på spelare från översta hyllan att vi har ett gäng spelare som är väldigt tongivande ledare? Hur bra du än är på förhand så hamnar du kanske en bit ner i hirarkin?"
Det bör ju vara väldigt individuellt hur man ser på den saken, men säkert kan någon resonera så. Liksom att andra tänker att det skulle vara stimulerande och utmanande att ingå i ett lag med starka ledare. Annars tänker jag att det är spelskickligheten som (borde) avgör(a) vart man hamnar i hierarkin, om man med det uttrycket syftar på istid.
Det bör ju vara väldigt individuellt hur man ser på den saken, men säkert kan någon resonera så. Liksom att andra tänker att det skulle vara stimulerande och utmanande att ingå i ett lag med starka ledare. Annars tänker jag att det är spelskickligheten som (borde) avgör(a) vart man hamnar i hierarkin, om man med det uttrycket syftar på istid.
+ 2