Inlägg: 3035591
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Läste du artikeln? För det står det ganska klart och tydligt att det är NHL som gäller, till vilket pris som helst.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Farsang: ”Någon mer än jag som får vibbar av att han lär presenteras 1:a juli. Som han sa ”får se första juli.””
Lär väl bli presenterad för nåt lag i Schweiz typ.
Lär väl bli presenterad för nåt lag i Schweiz typ.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Farsang: Boken är sådär i sin personlighet. Ruggigt pilimarisk och busig. Spelade golf med han och brorsan Jeppe förra sommaren. Och dom var riktigt sköna båda två. Bra surr. Kanske blir ett Soda fall för Boken? Vända hem 1-2 sässar och maxa i SHL för att sen få en ny chans där borta?
+ 3
Någon mer än jag som får vibbar av att han lär presenteras 1:a juli. Som han sa ”får se första juli.”
Under hela klippets gång har han svårt att hålla sig för skratt och ser pillemarisk ut. Klippet klipps också mitt i, som att dölja att han bryter ihop😬
Bara spekulation från mig, men fick den magkänslan av klippet.