Inlägg: 3035698
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13:
Alla shls hymner är bra mycket bättre än otroligt töntiga och trötta "Brynäs hej hej hej kom och sjung med mig...."
Alla shls hymner är bra mycket bättre än otroligt töntiga och trötta "Brynäs hej hej hej kom och sjung med mig...."
+ 2
Sv: A proposito de nada
Fyfan vad mycket klickbait det är just nu, det ger helt motsatt effekt hos mig. Var och varannan artikel är om en potentiell drömvärvning där jag misstänker (typ vet) att Brynäs inte ens tagit kontakt med spelaren 😂
#Ai
#Ai
Sen hatar jag DIF ändå som alla brynäsare.