Inlägg: 3038202
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: I Carlsson fall tycker jag att vi ska bua, pratas om en enkel banderoll med.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Inte min melodi iaf. För mig är Carlsson en bra kille. Spelat golf med honom 2 gånger och mycket trevlig och sympatisk person.
Inte alla som känner till allt kring detta heller. Och bör därför inte döma.
Inte alla som känner till allt kring detta heller. Och bör därför inte döma.
+ 2
