Inlägg: 3038264
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Costanza: !Tänkte ta en tur till Gävle i sommar då jag bott där i två vändor. Skön sommarstad. Kan snacka hockey med alla.!
Som sagt; en gång Brynäs, alltid Brynäs.
Välkommen in i värmen George! Rekommenderar att du köper säsongskort redan nu i Monitorn så behöver det inte bli så stressigt inför matcherna i vinter.
Kör på MoDo-merch i början av säsongen. Sedan gradvis kan du gå över till Brynäs-merch och känna en nästan odefinierbar känsla av värme och vällust ta över inombords :-)
Som sagt; en gång Brynäs, alltid Brynäs.
Välkommen in i värmen George! Rekommenderar att du köper säsongskort redan nu i Monitorn så behöver det inte bli så stressigt inför matcherna i vinter.
Kör på MoDo-merch i början av säsongen. Sedan gradvis kan du gå över till Brynäs-merch och känna en nästan odefinierbar känsla av värme och vällust ta över inombords :-)
+ 1